2009. július 27., hétfő

Hamis Raffaello

Drága párom nagyon édesszájú, ezért születés-
napjára csináltam neki Raffaello tortát. Lányegében a Raffaello golyó receptje,annak a krémjét használtam három lapra vágott piskótába töltelékként.
Én abban változtattam a receptben, hogy nem tejport tettem bele, mert az hihetetlen drága, hanem kávéízesítő port használtam. Azzal is éppen olyan lett mint az üzleni raffaello.

Hozzávalók:
× 1,5 dl víz
× 25 dkg kókusz
× 25 dkg tejpor vagy kávéízesítő
× 20 dkg margarin
× 20 dkg porcukor
× 2 csomag vanilliás cukor.

Elkészítés:

Felforraljuk a vízet, belekeverjük a :
- margarint,
- kávéízesítőt,
- porcukrot,
- vanilliás cukrot,
- kókuszt,
majd hűtőbe tesszük 40 percre. (ha előtte nap már kigondoltuk hogy ezt fogjuk készíteni, akkor érdemes egy napot álni hagyni a hűtőbe, mert könnyebb bánni vele.) Ha nem keményedett meg eléggé, akkor még teketünk hozzá kávéízesítő port. Ha egy napot hagytuk álli a hidegben, és túl kemény lett, akkor tegyük be a mikroba 2 percre, majd jól keverjük össze. Ha golyócskák lesznek belőle, akkor olyan állagú legyen a massza, hogy formázni, gyúrni lehessen, ne tapadjon nagyon a kézhez, és álló helyében a golyó ne tottyadjon meg. Ha tortába szeretnénk tölteléknek, akkor természetesen lehet folyósabb. A golyócskákat is és a tortát is kókuszreszetékkel hintsük meg.
Mindenkinek jóétvágyat kívánok hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tégy a kedvencekhez!

Magamról

Saját fotó
Veszprém, Veszprém Megye, Hungary
Születtem: Győr, 1987.07.07 "Az ember nem olyan mint a képen az arca, mert a szíve és a lelke nem lehet rajta."